Wiho

Livet sniglar förbi i en rasande fart. 
Fick hem mina älsklingar idag. Lämnade 2 barn i Helsingborg i fredags och får hem 4. Underbart att ha alla barnen samlade. 

I lördags lämnade vi bort Benjamin för första gången. Ångestladdat men det gick bra. 
Jag och sambon tog en tripp till Ikea och införskaffa barnsäkerhet. Satt upp grindar, säkrat eluttag osv, det är ju fullt ös på lillfisen min. 
Han är så nyfiken på allt och enormt matglad :) underbart. 
BVC sköterskan ska skicka en remiss till ögonläkaren för honom då han skelar :(  

Har redan börjat inhandla julklappar. Första gången man är ute i god tid. Känner inte för att vara ute i sista minuten i år igen. 

Vet ni vad? Tror minsann jag ska ta och krypa till sängs. Sitter och sover snart 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0