<3

Gud vilket tråkigt liv man lever. Samma sak dag ut och dag in. 
Upp, ge barnen frukost, byta blöjor, klä på dom, lämna i skola och dagis, hem och busa och leka med Benjamin (kul i och för sig) sen hämta barnen, fixa middag och natta dom. 
Inget spännande liv med andra ord. 

Har inga vänner att umgås med här i Malmö. Hade mer än gärna varit ute och gått i det vackra höstvädret, fikat och så med vänner. 
Äh man får vara glad för det man har, underbar sambo, fantastiskt underbara barn och vänner. 
Man får vara glad för det lilla istället för att tänka på det man inte har. 

Nej minsann, tror jag ska ta och gosa ihop mig med Benjamin. 



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag känner heller inte så många här i Åkarp. Jag är mammaledig nu till en nio månaders son. Jag träffade dig på Bettans fest i Trelleborg då du var där. Om du vill eller har lust kan vi ju träffas i Malmö ta en fika eller ta en promenad. Med vänlig hälsning Linda. Ps! på Facebook heter jag: Linda Irma Gustavsson

2013-10-30 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0