Livet leker

Har äntligen börjat må bättre, tog ca 2 veckor att ta sig ur svackan. Däremot har jag ännu en gång fått sömnproblem, svårt att somna på kvällarna.
Annars går allt super :)
Sakta men säkert försvinner problem efter problem vilket känns underbart, mycket tack vare min älskade underbara sambo, utan honom hade jag inte mått så bra som jag gör.

Nu är tanken att jag ska på och börja träna tapout här hemma, tuff träning men förhoppningsvis ger det resultat och jag kan bli piggare och gladare.

Just nu lever livet och allt är bara så underbart!!!

Var hos läkaren idag, nytt recept på sertralin och mina levervärden är fortfarande lite höga så ska ta nya prover i september och är dom fortfarande lite höga så ska dom vara det, inget farligt :)

Benjamin har fått en ny vagn, en emmaljunga city cross 2014, så nu kan jag ha honom vänd mot mig, skönt då han är en riktigt kräkbebis och jag kan ha koll på honom.
Så nu ska Phil & teds vagnen säljas, även Milos emmaljunga scooter. Någon intresserad?

Nä, fortsätta titta på hart of dixie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0