vilken dag

Det blev en stressig morgon idag.
Kl 9 var det möte, gick super så nu får vi se vad som händer.
10.30 var det BVC dafs för Benjamin. Väga, mäta och undersökt av läkare. Blev en MVGstämpel i lilla rumpan. Mammas stora pojke.
 
Idag har det verkligen inte varit Milos dag. han har slagit sig gul och blå stackarn. Ryggen, kinden, trillat osv. Rena rama fredagen den 13:de för honom.
 
På Fredag är det Luciatåg både på skola och dagis. Först Milo 07.45 sen Trinity 08.30. Ja jösses vad det är mycket nu.
Nästa Fredag åker dom till sin far och är där en vecka. Då ska jag passa på och njuta och hämta krafter tills alla barnen kommer hem.
 
Har startat upp ännu en blogg där jag skriver mina känsligare inlägg som jag inte vill att alla ska läsa utan bara vissa utvalda personer.
 
Nu får jag ta och mysa med barnen
Hej på er.
 
 
Såhär är jag inne på att klippa mitt hår
 

Kommentarer
Postat av: sannie - fashion designer i London

go for it ! :)

2013-12-19 @ 10:29:18
URL: http://nattstad.se/sannies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0